Persoane interesate

luni, 2 ianuarie 2012

In asteptare

Mai sunt cateva zile, sau poate chiar ore pana o sa-mi cunosc si cea de-a treia mare minune din viata mea - Mihai sau Mishu :) Astept sa-i vad fata ca sa-mi dau seama cum o sa-i spunem. ;) Ma incearca atat de multe sentimente cu ocazia acestei intalniri: nerabdare, neliniste (cred ca fiecare gravida isi face griji sa-si vada copilul sanatos cand se va naste), speranta. Mi-am dorit atat de mult sa mi se mai dea o data sansa sa mai am un bebelus. Chiar daca nu credeam ca se va intampla, am preferat sa visez ca o sa-l am. Si acum visul e pe cale sa se implineasca. In doar cateva zile, sau poate ore...

6 comentarii:

  1. Cum esti Cristina? Micutul ce spune, vine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Putin emotionata, de la atata asteptare. Putin stresata, ca inca nu da semne ca ar vrea sa vina. :) Multumesc de intrebare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok, eu nu as vrea sa te strsez, pun presiune pe tine tot intreband...cand poti si te simti bine sa scrii, daca te elibereaza interior lasa scris, cum evoluati.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i presiune. Daca pana vineri nu nasc, ma asteapta o nastere indusa. Nu e ceea ce-mi doresc, dar nu pot sa nu-mi fac griji din cauza termenului depasit si a gandurilor daca e bine bebe. Asa ca sper ca cel tarziu vineri ne intalnim. Sper sa fie mai repede. Nu-mi place sa fiu eu sau doctorul cei care hotarasc data nasterii. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina, sa vina cu bine!

    Iti multumesc pentru sustinere,

    Cu drag, Raluca

    RăspundețiȘtergere
  6. A venit!!! In 8 ianuarie la 1.30 a.m. Incarcam sa ne gasim ritmul. Revin cu impresii cand pot. :)

    RăspundețiȘtergere