Persoane interesate

sâmbătă, 18 august 2012

Mama

Azi e ziua ta, Mama! Mi-i dor de tine mai mult ca-n alte zile. Vreau sa sper ca ma auzi, ca ma simti, macar tu...ca eu nu te mai pot auzi, simti...Mi-i dor sa-ti aud vocea, sa-ti vad chipul, incerc in gand sa mi le amintesc, de parca asta mi te-ar aduce mai aproape,dar nu te aduce...Daca as fi stiut atunci ce va urma...N-am crezut c-o sa te pierd asa de devreme. Ma doare...



Imi amintesc, era o casa alba pe o strada
si pomii din gradina pareau inalti
pana la cer.
acolo tu mi-ai aratat prima zapada.
unde sunt toate, parca au fost ieri.
dar azi nu mi-ajung cuvintele,
si de unde esti, oare ma auzi?
mi-e dor, dor de tine acum,
mi-e dor de tine acum...

as fi putut sa fiu mai mult cu tine impreuna,

as fi putut sa ma opresc doar o clipa sa vorbim
tu nu mi-ai spus vreodata ca te durea,
si-n sinea ta stiai tot timpul ca mai e putin
dar azi nu au rost cuvintele,
spune-mi unde esti, oare ma auzi?
mi-e dor, dor de tine acum...
mi-e dor, dor de tine acum...
si mi-e rusine acum, ca sunt ca toti
si mi-am vazut de drum,
dar vreau sa-ti spun ca te ïubesc,
da.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu