Persoane interesate

vineri, 22 august 2014

Rivalitatea intre frati (2)

De data asta e despre nazdravanii mei.

Motivul supararii - DINTII.

Daria a avut nevoie de 2 plombe. S-ar parea ca Vlad ar fi trebuit sa fie fericit ca el nu are nevoie. Dar nu a fost asa: "de ce n-am si eu dintii stricati!!! Vreau si eu macar o plomba!!!"
Vlad astepta cu mare nerabdare sa inceapa ca-i cada dintii de lapte. Este printre cei mai mari din clasa cu cei mai putini dinti de lapte cazuti. In sfarsit, la putin timp dupa ce a implinit 7 ani minunea s-a produs, 2 dinti! Ce sa te faci insa cand si sora-sii, dupa doar cateva zile, i-a cazut 1 si dupa aia inca unul. Scor: 2-2, dar Daria era in avantaj cu 2 plombe :D Dupa o jumatate de an de rugaciuni fierbinti (ale lui Vlad, desigur) i-a mai cazut un dinte (de fapt si l-a miscat el mult cand acesta abia se misca). Abia dupa o luna a inceput sa-i creasca. Insa fericirea n-a durat mult, caci si sora-sii i-a mai picat unul. Scor 3-3, cu mentiunea celor 2 plombe. "Nu-i corect!!! Eu sunt mai mare!!! Daria isi schimba prea repede dintii si eu o sa raman cu astia de lapte!!!" In momentul asta m-am rugat eu fierbinte sa fiu scutita de chin, pentru ca Dariei i se mai misca un dinte destul de tare, iar lui Vlad nu. Si rugaciunile mi-au fost ascultate. De fapt s-a ambitionat Vlad sa-si miste intens 2 dinti pana si i-a putut scoate. Asa ca acum scorul e 5-3. Cele 2 plombe nu mai conteaza, deocamdata. Sunt in siguranta pentru cel putin 2 luni, sper! Si macar nu mai am nicio grija sa-i ajut sa-si scoata dintii. Atata sa am grija, sa nu-si scoata ochii! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu